loading...
ups
admin بازدید : 27 دوشنبه 02 دی 1398 نظرات (1)

یو پی اس در بانک ها

از دست رفتن ناگهانی برق و افزایش قدرت، دو دلیل اصلی آسیب به کامپیوترها و سایر تجهیزات بانکی است. یک نوار برق ارزان قیمت ممکن است از تجهیزات بانک شما در برابر فشارهای برق محافظت کند، اما هیچ گونه حفاظتی در برابر ولتاژ خط، ولتاژ خازنی، خاموشی، انفجار، موج و سایر مسائل مربوط به منبع تغذیه ارائه نمی دهد. برای محافظت از تجهیزات کامپیوتری خود در برابر وقفه های منبع تغذیه، به یک پشتیبان باتری نیاز دارید که به عنوان یک منبع برق اضطراری (UPS) شناخته شده است.

واحد های یو پی اس مانند یک نوار قدرت است که حاوی یک باتری بزرگ می باشد. و یک بافر در برابر وقفه های برق تامین می کند. این بافر می تواند از چند دقیقه تا یک ساعت یا بیشتر بسته به اندازه واحد باشد. تکنسین های سخت افزاری MBS می توانند اندازه و تعداد پشتیبان گیری های باتری شما را تعیین کند.

UPS چگونه کار می کند؟

شما لپ تاپ خود را متصل کرده اید و زمانی که به سختی کار می کنید، یک طوفان قدرت برق شما را از دست می دهد و تنها نور صفحه نمایش لپ تاپ شما روشن می ماند. اگر چه شما در تاریکی نشسته اید، کار خود را بر روی لپ تاپ متوقف میکنید زیرا لپ تاپ شما به صورت یکپارچه به برق داخلی منتقل می شود و جریان برق از بین می رود. شما اکنون زمان زیادی برای صرفه جویی در کار خود دارید و لپ تاپ خود را خاموش کرده اید.

بر خلاف لپ تاپ ها، کامپیوترهای رومیزی باتری داخلی ندارند. اگر شما در هنگام قطع برق مشغول کار بر روی دسکتاپ بودید. نه تنها کار خود را از دست می دهید، بلکه این فرآیند باعث ایجاد تنش غیر ضروری در دستگاه شما می شود. خرابی های سخت افزاری می توانند به طور مستقل به تجربه های سخت افزاری در زمان خاموش شدن و فرآیند راه اندازی (مخصوصا در صورتی که موجب افزایش قدرت یا قطع برق) شوند، به کار رود.


بیشتر بخوانید : انواع یو پی اس آنلاین


راه حل :
یک یو پی اس طراحی شده است تا بلافاصله به منبع تغذیه داخلی متصل شود تا مطمئن شوید که برق دستگاه ها هرگز از دست نرود حتی برای یک ثانیه. این به شما زمان کافی برای صرفه جویی در کار شما و یا انجام برخی از کارهای مهم را می دهد.

اگر وضعیت برق حل شود در حالی که دستگاه یو پی اس باتری کافی نداشته باشد، شما می توانید بدون وقفه ادامه دهید. بسیاری از واحد های یو پی اس با نرم افزار می توانند شناسایی شوند که دستگاه به برق باتری متصل می شود و در غیاب شما به طور خودکار خاموش می گردد.

علاوه بر رایانه های اولیه و رایانه های کمکی، آیا دستگاه های الکترونیکی دیگری وجود دارد که از قطع برق ها محافظت کرده و به صورت آنلاین نگه دارد؟ مودم های کابلی، روترها، گره های Wi-Fi، پرینترها و مانیتور ها نیز باید از قدرت خالی محافظت شوند.

از یک یو پی اس چقدر در بانک ها نیاز داریم؟

بانک به اندازه کافی در واحد UPS خود نیاز به کارکنان را به زمان مناسب برای تعطیل کردن تجهیزات کامپیوتر به طور کامل این حداقل مطلق است. اگر یو پی اس دستگاه خود را به اندازه کافی برق ندهد تا وقت خود را برای صرفه جویی در کار خود و تعطیل نگه دارید، شما در معرض صدمه به تجهیزات و از دست دادن اطلاعات هستید.

تکنسین سخت افزار MBS با شما ملاقات خواهد کرد، نیازهای برق را مورد بحث و بررسی قرار می دهد و اندازه و تعداد واحدهای یو پی اس را توصیه می کند که بانک شما باید از طریق طوفان یا قطع برق کار خود را ادامه دهد. پشتیبان گیری باتری را انتخاب کنید و حفاظت از اطلاعات ساخته شده برای اطمینان از تجهیزات حیاتی کسب و کار و برنامه های کاربردی هرگز در معرض خطر نیستند.

نیاز به برق اضطراری در بخش های بانکی و مالی :

نقش مهمی که بانکداری و بخش های مالی در رشد اقتصادی دارند، هر دو در سطح ملی و فردی، نیاز به خدمات مستمر و قابل اعتماد هستند. در جامعه مدرن، خدمات بانکی و مالی علاوه بر روش سنتی مانند بانک، شاخه ها و یا دستگاه های خودپرداز به عنوان کاربرد فشرده اینترنت، بانکداری تلفنی، بانکداری آنلاین و بانکداری تلفن همراه نیز محبوب و قابل قبول توسط مشتریان است.

بیشتررسانه ها و شبکه های اجتماعی، مانند فیس بوک، توییتر، لینک شده در فضای سایبر، صندوق رسانه های اجتماعی غالب هستند. نقل قول ها نیز امروزه در حال رشد هستند. با این حال، خدمات مالی مبتنی بر فناوری اطلاعات بر اساس زیرساخت های جامد به عنوان ستون فقرات عمل می کنند. هر روز مقدار قابل توجهی از داده های جدید باید تولید، پردازش و ذخیره شود در حوزه ای که برای رفاه بیشتر مشتریان مشهور است، بانک ها باید مشتری مطلوب را ارائه دهند.

منبع : شرکت یو پی اس مکلسان

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 1,521
  • بازدید سال : 10,818
  • بازدید کلی : 20,497